BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 28, 2009

A Visit To Teluk Intan

Minggu lepas, aku n husband berkesempatan ke Teluk Intan..kami g umah Kak Ida n Abg Anip..Kak Ida roomate aku masa kat hostel n umah sewa Kg Pinang..Kak ida jugak la org yg temankan aku masa first date dengan my husband skang...hihihi..lawak kan kak ingatkan balik..byk kenangan masa study2 dulu..seronok ada sedih pun ada...dr penang lewat dah..kul 130 baru btolak..Abang ada latihan dalam perkhidmatan(LADAP) kat sekolah dia..sementara nk tggu abg, aku g jenguk wan n opah..sempat la hantar opah g dialisis..pastu g umah mummy..kami g tempah baju kat tailor..4 pasang aku antar..hehehe...xsabo lak nk tggu siap..tgahari g amik abg singgah jap kat tepen..g amik baju yg dh siap dijahit..byk sggh baju aku..hehehe..terus ke teluk intan..sampai dlm kul 6 ptg..mlm dinner kat luar..perut lapar, apalagi licin la pinggan..hahaha...thanks abg anip blanja mkn..esoknya pagi sarapan ngan nasi dagang..yummy..mmg request kat kak ida..hehehe..slalu mkn beli kat pasar mlm jer..xpuas..alang2 smp umah kak ida..nk la org jati ganu buatkan..tq kak..



Nur Afrina Safia - anak kak ida

Mcm penah tgk uncle nie..tp di mana ya??hihihih...

Susah betul nak bg Fia senyum..berjaya gak akhirnya..



p/s : Bila kita nak timang anak sendiri ye syg....

0 comments: