BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 14, 2010

Salam Aidilfitri 1431H

Aidilfitri tahun nie disambut sederhana...ikutnya tahun nie turn belah abg kat muar...tp memandangkan aku br je mengandung, xbrani nk naik keta jalan jauh2.....tahun nie cuma raya kat parit buntar....aku lak xbrapa sihat...mabuk kepayang...huhuu...mkn pun xleh byk....lgpun skang nie aku cpt mengah n penat...huhu...maaf mak yer...terima kasih kerana memahami....terima kasih gak sbb kirim mcm2 lauk kat kami walaupun x balik....seronoknya dapat makan sambal goreng....tahun dpn kami balik muar...insyaAllah....

Raya cuma melawat sedara dekat2 jer...masa balik kpg abah kat penaga pada hari raya ke-2, brapa kali berhenti nak muntah...sian semua terpaksa melayan karenah aku.....sorry yer....

Dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI dan MAAF ZAHIR BATIN kepada semua kaum keluarga, sahabat- sahabat handai dan kepada sesiapa yg mengenali diri ini...

nie ada serba skit gambar raya...jom layanzzz.....

gambar aku...heheh...bulan posa turun 8kg...ramai yg tegur nampak susut badan.....seronok gak....heheh....

tahun nie raya berdua....insyaAllah tahun depan leh beraya bertiga...doakan yer :)

ngan adikku...

abah, adik, opah, abang, wan, aku n mama....

bersama keluarga di pagi raya di parit buntar....

2 comments:

ilimie said...

salam aidadida, selamat hari raya.. tahniah banyak2 atas kurniaan nikmat mengandungkan zuriat sulung setelah hampir 3 tahun menunggu.. semoga semuanya berjalan lancar tanpa sebarang masalah, moga dalam lindungan Allah selalu..menitis airmata gembira saya bila baca entry ni.. seakan diri ini turut mendapat nikmat itu, walaupun hampir 5 tahun masih belum beroleh rezeki zuriat yang amat dinanti... jaga diri baik2..

aidadida said...

thanks banyak yer...doakan sy dipermudahkan segalanya...