BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 28, 2010

Masuk Hospital

Khamis lepas, aku alami alahan muntah yg memang teruk....lebih dari 15x muntah....smp lembik badan...belah petangnya my hubby n mama bawa g hospital sbb tgk keaadaan aku yang kurang memuaskan...pas jumpa doctor jer, doctor suruh terus admit...sbbnya aku punya keytone dah +ve...maknanya air dalam badan dh kering....muka pucat, bibir dh kering....aduhhhh risau gak bab nak masuk hospital nie....xpenah kena tahan....huhuu...tp utk kebaikan aku dan baby....xapa laaa....selama 3 hari aku berada di wad hospital, 3 botol air dimasukkan....makan ok....xmuntah teruk...agaknya tu penangan duduk kat hospital kot...harapnya semuanya akan bertambah baik selepas ini....amin....

1 comments:

ilimie said...

salam aidadida,
sabar banyak2 ye.. setiap perkara tu pasti ada hikmahnya. bertahan ye..semoga kuat dan tabah menghadapi saat2 crucial ni. bayangkan saat-saat indah nanti bila permata hati ada di depan mata. pasti berbaloi semuanya..moga Allah sentiasa lindungi aidadida dan baby..moga yang terbaik untuk kalian..