BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 15, 2011

Berpantang 44 hari

Alhamdulillah...habis sudah tempoh 44 hari berpantang bersalin..lama gak rasa...hehe...inilah pengalaman berpantang pertama buat diriku...selama nie dgr org lain jer alami...tima kasih banyak buat mama, Pn Hjh Rosni Hj Md Isa yang telah banyak berkorban dari segi masa n tenaga menjaga aku n bby dhia....juga buat abah, Hj Yahaya Hj Mahmud yang turut amik cuti jaga aku...hehehe...juga buat abah dhia merangkap somiku, yang memahami diriku....alhamdulillah selama 44 hari aku menjadi "umi" buat dhia...macam2 yang aku pelajari...awal2 dulu agak kelam-kabut gak aku...menjaga baby untuk pertama kali memberi 1001 pengalaman buat diriku...bukan mudah bila semuanya untuk pertama kali...dulu aku cukup takut nak dukung bby...tambah2 yang baru lahir...sbb orang kata lembut sgt...tp ngan anak sendiri berani lak pegang...tulah penangan bila ada anak sendiri :) melihat dhia membesar di depan mata, seronok sgt rasa...tak sabar nak tgk dhia membesar...moga menjadi anak yang solehah sayang...

0 comments: