BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 8, 2009

Saturday...

salam to all...mmg dh lama betul x update blog nie...bkn tiada masa...tp entah laaa...mgkn xada cerita yang menarik utk dikongsi bersama...menjadikan diri ini tidak mengambil peduli tentang kewujudan blog ini...huhhu...today 08082009...nice date...sekejapnya masa berlalu...masa2 awal tahun..dalam hati kata...lambatnya nak ujung tahun...tp pejam celik pejam celik dah bln ogos dah...xrasa pun...banyak perkara yang belum aku capai utk tahun nie...rezeki utk dapatkan anak masih membelenggu diri ini...kadang2 rasa betul2 kerdil di mata semua..adakah kerana ada kesalahan yang aku lakukan sehingga doa aku utk satu ini masih belum termakbul?? nauzubillah...aku harus tenang menghadapi masa2 akan datang...aku bersyukur kerana dikurniakan seorg suami yang betul2 memahami keadaan sekarang ini..cuma kadang mmg terasa dengan kekurangan diri kami ini...aku sering menbincangkan perkara ini dengan suami...mungkin belum tiba masanya lagi untuk kami...Allah lebih mengetahui apa yang telah ditentukan dan sebgai hambaNya yang lemah kita hanya mampu meminta daripadaNya...ini msg dari suamiku...aku xpenah delete dari inbox hp aku...juga mcm kata abahku...life must go on...abah kata you should enjoy yourself hidup berdua nie....Tuhan memberikan masa yang lama untuk bersama2 suami...mengenali dan mengenali dari hari ke hari...Ya Allah berikan aku kekuatan dan kurniakanlah aku aku zuriat aku dan suamiku...Amin...

2 comments:

Fiza Hasan said...

InsyaAllah..kita sama2 berusaha ye aida..jgn putus asa..Tuhan syg pada hambaNya yag selalu berusaha & berdoa..AMIN

GPBKISAS said...

ye btl kta kak 2..usaha tangga kejayaan..